Užduotis "Vežėjo iškvietimas" |
Pakeitimai integracijoje su DPD:
- Ant siuntos lipduko spaustinamos pristatymo pastabos.
- Kurjeris iškviečiamas vieną kartą per dieną iš kiekvieno sandėlio, iš kurio tą dieną yra siuntų. Tai daroma su pirmąja siunta.
|
PRK > Veiksmai > E-prekybos užduočių atlikimas |
Patobulintas DPD siuntos statusų apdorojimas:
- 1-9: atliekama užduotis "Prekių išsiuntimas".
- 3, 4: įrašomos užduoties "Prekių pristatymas" pastabos.
- 5, 6: atliekama užduotis "Prekių pristatymas".
- 7, 8 : įrašomos užduoties "Prekių pristatymas" pastabos.
- 9: įrašomos užduoties "Prekių pristatymas" pastabos.
|
Proceso duomenys |
Pakeitimai integracijoje su DPD:
- Vienas užsakymas gali turėti kelis siuntos numerius, kai prekės yra supakuojamos į kelias atskiras dėžes.
- Proceso detalizavimo lange pateikiami visi užsakymo pakuočių siuntų numeriai.
- Užduoties "Kurjerio iškvietimas" lange sukurtas langelis "Pakuočių skaičius", kuriame standartiškai nurodyta 1. Jei nurodoma 2 ar daugiau, tuomet kiekvienai pakuotei gaunamas atskiras lipdukas.
- Veiksmas "E-prekybos užduočių atlikimas" užsakymų, kurie turi daugiau negu 1 siuntos numerį, būsenas keičia pagal mažiausiojo užsakymo siuntos numerio būsenos pasikeitimus.
|
PRK > Operacijos > Užsakymai > Veiksmai > Užsakymo valdymas - Užsakymo registravimas |
Užsakymą galima registruoti nenurodant kontaktinio asmens, jei klientas yra bent kartą užsakęs per e-prekybą. |
Procedūros užduočių spec. parametrai |
Sukurta galimybė į automatiškai siunčiamas el. pašto ir SMS žinutes įrašyti vežėjo kodą (pvz. DPD), vežėjo svetainės adresą (pvz. www.dpd.lt) ir siuntų numerius. Tai gali būti naudinga norint klientui suteikti galimybę pačiam pasitikrinti siuntos būseną. |
API metodai susiję su prekėmis |
WS grąžina informaciją ne tik apie tas prekes, kurių pagrindinė prekių grupė yra aktyvi ir rodoma e-prekyboje, bet ir apie tas, kurių bent viena papildoma prekių grupė yra aktyvi ir rodoma e-prekyboje. |
API metodas GetStores |
Duomenys papildyti adresu, pašto indeksu ir miesto pavadinimu. |