Modulyje aprašomos svarbiausių įmonės veiklos procesų vykdymo sekos ir sistema padeda darbuotojams dirbti greičiau ir nevėluojant, nes:
- Modulis integruotas į apskaitos sistemą, todėl visa užduoties metu reikalinga informacija ir/arba užduoties metu apskaitoje daromi įrašai yra patogiai pateikiami viename programos lange.
- Galima integracija su kitomis įmonės veikloje naudojamomis sistemomis, todėl tame pačiame lange gali būti pateikiama informacija ir iš Optimum ir iš šių sistemų.
- Užduotys rikiuojamos pagal numatytus vykdymo terminus ir prioritetus. Vėluojamos atlikti užduotys išskiriamos.
- Vienam darbuotojui atlikus užduotį, proceso tęsinys iš karto perduodamas sekančiam procese dalyvaujančiam darbuotojui, todėl eliminuojamos komunikavimo problemos ir uždelsimai.
- Galimas automatizuotas periodiškai pasikartojančių užduočių delegavimas.
Darbo organizavimas, orientuotas į užduočių atlikimą, ypač naudingas organizacijose, kuriose prie vieno proceso dirba daug skirtingų darbuotojų, pvz.: draudimo bendrovėse, serviso įmonėse ir pan.
Sukauptos informacijos apie procesų eigą analizė padeda tobulinti įmonės veiklą, o darbas pagal susikurtas sekas padidina organizacinę tvarką bei bendrą klientų aptarnavimo kokybės lygį. Iš esmės tai ne „ant popieriaus“, o realiame įmonės gyvenime veikianti ISO kokybės valdymo sistema, net jei Jūs ir nesiekiate brangiai kainuojančio jos sertifikato.