Patikimumas, mobilumas, analitika įvairiais pjūviais, pritaikymas pagal specifinius verslo poreikius, verslo procesų valdymas, jokių pradinių investicijų ar terminuotų įsipareigojimų, paprastas diegimas ir įsisavinimas.
Tikslumas, saugumas, daugiavaliutiškumas, automatinis DK įrašų korespondavimas, automatinė IT ir DU apskaita, VMI ir Sodros formos, banko operacijų importas/eksportas, biudžetavimas, pajamų/kaštų centrai.
Optimum suteikia galimybę dirbti neprisirišus prie darbo vietos. Galite dirbti ofise, komandiruotėje, namie – visur, kur yra interneto ryšys. Dar didesniam patogumui naudokitės mūsų mobiliąja programėle. Optimum privalumus jau įvertino 5100+ įmonių ir šis skaičius nuolat auga.
Optimum veikia Tier 3 lygio debesų kompiuterijos infrastruktūroje, todėl galite būti ramūs dėl savo duomenų saugumo bei patikimo sistemos darbo. Be to, Jums nereikia investuoti į savo serverius ir programinę įrangą bei rūpintis jų diegimu, atnaujinimu ir kasdieniu administravimu.
Susikurkite svarbiausių įmonės veiklos procesų vykdymo sekas ir sistema padės darbuotojams atlikti užduotis greičiau ir numatytu laiku. Procesų analizė padeda tobulinti įmonės veiklą, o darbas pagal susikurtas sekas padidina organizacinę tvarką bei bendrą klientų aptarnavimo kokybės lygį.
Pasinaudokite Optimum integracija su e-prekybos platformų lyderiais Shopify, WooCommerce ir Pigu.lt. Tai greičiausias būdas pradėti prekybą internete, nes Optimum pasirūpins šios veiklos apskaita, užsakymų valdymu, sąsaja su vežėjais, automatizuota komunikacija su klientais ir sandėlio operacijomis su kaupikliais.
Automatizuotas užsakymų valdymas taupo laiką, atsargų normos užtikrina optimalius sandėlio likučius, o Optimum mobiliosios programėlės naudojimas kaupikliuose mažina logistikos darbuotojų klaidų tikimybę. Visa tai prisideda prie efektyvaus tiekimo grandinės veikimo.
API pagalba Optimum lengvai integruojama su kitomis sistemomis, pvz.: internetinėmis parduotuvėmis, logistikos sistemomis, dokumentų skaitmeninimo sprendimais, apmokėjimų surinkimo sistema Neopay, EDI sistema Edisoft, vežėjais MultiSiuntos, DPD, Venipak, Omniva bei LP Express.
Programoje yra daug pardavimų analizės, užsakymų ir sandėlio valdymo, skolų bei pradelstų skolų kontrolės ir kt. verslo valdymo ataskaitų. Analizuojamų duomenų dinamika yra pavaizduojama grafiškai. Visos ataskaitos pateikiamos Microsoft® Excel, todėl jas lengva apdoroti, išsaugoti, išsiųsti elektroniniu paštu ir t. t.
Programa gali būti pritaikoma pagal specifinius kliento poreikius: sukuriami papildomi laukai ar lentelės specifinių duomenų įrašymui, sukuriamos ataskaitos, atliekančios įmonės veikloje naudojamus specifinius skaičiavimus, automatizuojami dažnai atliekami specifiniai veiksmai su duomenimis ir pan.
Padės planuoti efektyvią įmonės veiklą, sukurti kontrolės mechanizmus, operatyviai reaguoti į biudžeto ir fakto neatitikimus. Pajamų/sąnaudų biudžetavimas galimas pagal darbuotojus, padalinius ir projektus (veiklos sritis).
Optimum suteikia galimybę dirbti neprisirišus prie darbo vietos. Galite dirbti ofise, komandiruotėje, namie – visur, kur yra interneto ryšys. Dar didesniam patogumui naudokitės mūsų mobiliąja programėle. Optimum privalumus jau įvertino 5100+ įmonių ir šis skaičius nuolat auga.
Programa užtikrina tikslų DK ir analitikos atitikimą, todėl balanso eilučių sumos visuomet sutampa su analitinėmis pinigų likučių, skolų, išankstinių apmokėjimų, ilgalaikio turto įsigijimo savikainų ir nusidėvėjimo bei mokėtino darbo užmokesčio ataskaitomis.
Automatinis tabelio užpildymas, priskaitymų suformavimas ir darbo užmokesčio išmokėjimo dokumentų įrašymas bei eksportavimas į elektroninės bankininkystės sistemas. Padarykite tai per 5 min., įskaitant atitinkamų mokesčių mokėjimo pavedimų suformavimą ir jų perdavimą bankui.
Automatinis banko operacijų importas ir eksportas taupo laiką ir padeda išvengti klaidų, nes duomenų nereikia rankiniu būdu perrašinėti iš apskaitos programos į banko programą ir priešingai. Teisingi, nevėluojantys apmokėjimų ir įsiskolinimų duomenys – patogumas ir privalumas kasdieniniame darbe.
Analizuokite pelno ataskaitą ir sąskaitų apyvartas pagal darbuotojus, padalinius ir projektus (veiklos sritis). Tai padeda įmonės veikloje atrasti neefektyvumo sritis, kurių dirbant pelningai „bendrame katile“ gali ir nesimatyti.
Valiutinės operacijos analitikoje įrašomos originalia valiuta, o DK įrašai automatiškai suformuojami pagal buhalterinius valiutų kursus. Valiutų kursai automatiškai importuojami iš Lietuvos banko sistemos. Pelnas/nuostolis dėl valiutų kursų svyravimų taip pat apskaičiuojamas automatiškai.
Programa yra nuolat tobulinama ir pritaikoma prie besikeičiančių apskaitos reikalavimų bei informacinių technologijų naujovių. Programos atnaujinimu rūpintis nereikia - tai įvyksta automatiškai ir nemokamai, pvz.: EUR, SEPA, i.SAF, i.SAF-T.
Pagalba telefonu yra neatsiejama mūsų produkto dalis. Esant poreikiui pagalba suteikiama prisijungiant prie Jūsų kopiuterio nuotoliniu būdu. Tai leidžia operatyviai padėti išspręsti bet kokius kilusius klausimus.
Pradedant naudoti Optimum pravers tiek išsami mūsų mokomoji medžiaga (daugiau kaip 10 val. videopamokų), tiek automatizuotas pradinių duomenų importas iš kitų sistemų.
Dirbkite neprisirišdami prie darbo vietos
Neribotas duomenų kiekis ir vartotojų skaičius
Užtikrintas duomenų ir operacijų saugumas
Lengvai pritaikoma pagal individualius poreikius
Naudokite programą Jūsų pasirinkta kalba ir valiuta
Skaidri ir aiški kainodara, nemokamas perėjimas prie EUR, SEPA, i.SAF, i.SAF-T
API pagalba lengvai integruojama su kitomis sistemomis
Sukurta naudojantis naujausiomis Microsoft .NET, SQL ir Office technologijomis
Finansinės informacijos analizė įvairiais pjūviais pagal darbuotojus, padalinius ir projektus
Visos ilgalaikio turto operacijos ir automatinis nusidėvėjimo apskaičiavimas
Internetinės parduotuvės integracija su apskaita ir užsakymų vykdymo valdymas
Įmonės procesų vykdymo eigos valdymas, užduočių skirstymas ir terminų kontrolė