Programėle nemokamai gali naudotis visi Optimum® klientai - darbui su ja nereikalingos papildomos vartotojų licencijos.
Svarbiausios funkcijos:
- Naujo užsakymo, sandėlio pajamų orderio ar sandėlio išlaidų orderio įrašymas. Įrašymo metu galimas prekių duomenų detalizavimas, įskaitant ir likučius sandėliuose. Galimas prekių įrašymas skanuojant jų brūkšninius kodus telefono fotoaparatu arba prijungtu Bluetooth brūkšninių kodų skaitytuvu.
- Prekių surinkimas pagal pasirinktą dokumentą arba be išankstinio sąrašo. Prekės surenkamos skanuojant jų brūkšninius kodus telefono fotoaparatu arba prijungtu Bluetooth brūkšninių kodų skaitytuvu. Surinktos prekės gali būti automatiškai įkeltos į Optimum® Windows programoje formuojamą inventorizaciją arba pirkimo/pardavimo/perkėlimo/išlaidavimo/pajamavimo dokumentą.
- Patikimam darbui sandėlyje programėlę galima įsidiegti specializuotame profesionaliame kaupiklyje.
- Įmonių, kontaktinių asmenų ir darbuotojų peržiūra, paieška bei detalizavimas su galimybe jiems paskambinti ar nusiųsti SMS žinutę.
- Automatinė priimamo skambučio telefono numerio paieška įmonių, kontaktinių asmenų ir darbuotojų duomenų bazėse ir šių duomenų detalizavimas telefono ekrane skambučio priėmimo metu.
- Greitasis skambinimas Windows programoje pasirinktai įmonei, kontaktiniam asmeniui, kolegai arba autoserviso darbo kontaktiniam asmeniui.
- Visų detalizuojamų duomenų priedų peržiūra bei papildymas nuotraukomis daromomis Jūsų telefonu.
Integracja su moduliu Procesai:
- Visi veiksmai su užduotimis: peržiūra, pasiskyrimas, perdavimas, planavimas, atlikimas ir priedų įrašymas.
- Užduotys automatiškai sinchronizuojamos pasirinktu dažnumu.
- Atsiradus naujoms užduotims, duodamas pranešimas (Android notification) su galimybe atidaryti naujai gautų užduočių sąrašą.
Programėlę atsisiųskite pasinaudodami šia nuoroda.